Nombre *

E-mail *

Telefono

Mensaje *

Descuento de pagarés en Barcelona

El descuento de pagarés en Barcelona y el resto de Cataluña, muchas veces, se ve dificultado para las empresas ya que la banca tradicional imposibilita, en la mayoría de ocasiones, el poder descontar pagarés “no a la orden”, pagos domiciliados y vencimientos muy largos, además de no poder concentrar riesgo en los mismos clientes.

En DGF te damos la posibilidad de olvidarte de estos problemas. Podrás descontar pagarés de cualquier tipo, de forma rápida y gratuita, todo ello sin concentrar todo el riesgo sobre tu empresa. Contacta con nuestro equipo cualificado de forma directa y te atenderemos rápidamente en nuestra delegación.

El descompte de pagarés a Barcelona i la resta de Catalunya, moltes vegades, es veu dificultat per a les empreses perquè la banca tradicional impossibilita, en la majoria d’ocasions, poder descomptar pagarés «no a l’ordre», pagaments domiciliats i venciments allargats, a banda de la impossibilitat de concentrar risc en els mateixos clients.

A DGF et donem la possibilitat d’oblidar-te d’aquests problemes. Podràs descomptar pagarés de qualsevol mena, de forma ràpida i gratuïta, tot això sense concentrar tot el risc sobre la teva empresa. Contacta amb el nostre equip qualificat de forma directa i t’atendrem ràpidament a la nostra delegació.

Teléfono: 691 939 616

DGF Barcelona

Plaça Vapor Vell de Sants, Edificio Filatures, 3º 9ºE Colonia Güell
08690 Santa Coloma de Cervelló, Barcelona